Complaint Officer

Natasja Bolt - HR adviseur Beaphar
Door Natasja Bolt - HR-adviseur Email icon n.bolt@beaphar.com Telephone icon 06 29407205
Uren: 32-40 uur
Standplaats: Raalte

Onze huisdieren zijn niet alleen dieren. Ze zijn onze maatjes, onze vrienden, onze familie. Beaphar is van mening dat ze de beste zorg verdienen! Wil jij werken in een internationaal succesvolle organisatie waar dát de filosofie is? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

In deze functie ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van registratie en snelle afhandeling van alle klachten die binnen de internationale Beaphar organisatie vanuit de markt worden gemeld. Daarnaast bied je ondersteuning aan de QA-afdeling en de Operationele Divisie bij kwaliteitsgerelateerde onderwerpen.

Je belangrijkste taken zijn:

  • Onderhouden en continu optimaliseren van de klachtenprocedure binnen Beaphar B.V.;
  • Coördineren van juiste uitvoering van de klachtenprocedure binnen de internationale organisatie, waaronder het zorgdragen voor;
    • een juiste en volledige registratie van klachten;
    • correcte en snelle afhandeling van klachten door betrokken personen binnen de organisatie;
  • Collega’s bij onze internationale verkooporganisaties voorzien van feedback omtrent uitkomst klachtenonderzoek, zodat zij in staat zijn om een klacht met de consument naar tevredenheid af te handelen;
  • Periodiek evalueren van het functioneren van het klachtenafhandeling systeem d.m.v. het leveren van een bijdrage aan de Quality Management Review;
  • Opstellen en onderhouden van instructies/procedures (SOP’s);
  • Organiseren van en deelnemen aan het zelf-inspectieprogramma;
  • Ondersteunen van de QA afdeling bij alle voorkomende werkzaamheden.

De pluspunten van werken bij Beaphar

Wat verwachten we van jou?

Voor deze functie zoeken wij een enthousiaste kandidaat met een Hbo-opleiding in een technische richting die affiniteit heeft met een farmaceutische werkomgeving en huisdieren. Daarnaast beschik je over de volgende eigenschappen/vaardigheden:

  • Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands, Engels en bij voorkeur ook Duits, zowel mondeling als schriftelijk (goede beheersing van andere talen is een pre);
  • Je bewaart het overzicht en bent gedreven om er voor te zorgen dat elke klacht zo goed en snel mogelijk kan worden afgehandeld;
    • Klanttevredenheid staat bij jou hoog in het vaandel;
    • Je bent stressbestendig en standvastig;
  • Je bent bereid om je te verdiepen in relevante wet- en regelgeving, richtlijnen en procedures.

Ons aanbod

Beaphar is een Nederlands familiebedrijf dat wereldwijd succesvol is. Bij ons vind je een informele werksfeer en een no-nonsense cultuur. Onze medewerkers voelen zich betrokken en zijn trots op onze organisatie. Ook van onze nieuwe collega’s verwachten wij dat zij een positieve bijdrage leveren aan de goede werksfeer en gericht zijn op (continue) verbetering. Wij bieden een uitdagende functie, met ruimte voor eigen initiatief en verdere ontwikkeling, tegen een marktconform salaris: tussen de €3.000,- en €3.900,- bruto per maand op basis van fulltime exclusief 8% vakantiegeld.

Zie jij ons zitten?

Voor inhoudelijke informatie over de functie bel je tijdens kantooruren met Ramon Harting (QHSE-Manager) op telefoonnummer 0572-348 945.Voor algemene informatie over Beaphar verwijzen wij je naar onze website www.werkenbijbeaphar.nl

Indien je geïnteresseerd bent in deze functie, dan nodigen wij je graag uit om voor 20 januari a.s. jouw motivatie + CV te sturen naar Natasja Bolt (HR-adviseur), via n.bolt@beaphar.com

Ook junior kandidaten nodigen wij van harte uit om te solliciteren!

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.